Aanvragen 60 talenten

Stichting Vooruit ondersteunt kinderen met een chronische ziekte of beperking in Limburg door projecten, activiteiten en (wetenschappelijk)onderzoek, zorgverbetering en innovatie mogelijk te maken.

Wij willen kinderen vooruit helpen: thuis, op school, in hun vrije tijd en op weg naar een mooie toekomst. De stichting heeft tot doel zo veel mogelijk middelen te werven voor activiteiten en projecten in Limburg die positief bijdragen aan de verstandelijke of lichamelijke ontwikkeling van het kind. Om wetenschappelijk onderzoek mogelijk te maken voor zorgverbetering en zorgvernieuwing in de kinderrevalidatie. En om met bijzondere projecten gericht op participatie het verschil te maken voor kinderen met een beperking in ontwikkelingslanden.

“Niet alleen in onze eigen omgeving, wereldwijd tellen alle kinderen mee!”

• Algemene gegevens

Vul hieronder de algemene gegevens in.
  • Project informatie

Vul hieronder de gegevens van het project in.