Heb jij ook een idee of voorstel voor een project?

57/60 toptalenten doen al mee

Ben jij of ken jij een TOPtalent?

Heb jij een idee of voorstel voor een project? Stichting Vooruit helpt je graag verder. Meld je gauw aan, want:

57/60 toptalenten doen al mee!

• Ben je 23 jaar of jonger?
  • Heb je een grote of kleine droom?
  • Kun je hulp gebruiken om die droom te verwezenlijken?
  • Woon je in Limburg?
Aanvragen
Toelichting

Waarvoor kun je een bijdrage van Stichting Vooruit aanvragen?

Denk aan de inrichting van een snoezelkamer. Als je extra budget nodig hebt voor de aanschaf van een sportrolstoel, een aangepaste fiets of een ander hulpmiddel. Apparatuur om websites mee te bouwen of muziek mee te maken. Staat paardrijden bovenaan jouw wensenlijstje maar er is geen manege met voorzieningen voor kinderen met een beperking in de buurt? Of wil je net zoals Maud een eigen moestuintje aanleggen in de achtertuin? Zo zijn er tal van voorbeelden van kleinschalige en persoonlijke wensen die ervoor zorgen dat je mee kan doen of dat je meer zelfstandig kan doen.

Stichting Vooruit helpt je daar graag bij.

Voor wie?

Stichting Vooruit wil kinderen met een chronische ziekte of beperking vooruit helpen op weg naar een mooie toekomst: thuis, op school en in hun vrije tijd. Ieder kind heeft een droom. Vooruit helpt jou of degene die jij wil verrassen om deze droom te verwezenlijken met een persoonlijk budget van € 500,- tot maximaal € 1.500,-. De enige voorwaarde is dat degene voor wie het budget bestemd is jonger is dan 23 jaar en in Limburg woont.

Hoe kun je een aanvraag indienen?

1. Vul op het aanvraagformulier de algemene gegevens in.
  2. Omschrijf je wens zo kort mogelijk. Geef hierbij aan:

– wat je wens is,

– waarom deze belangrijk voor je is,

– wat er nodig is om je wens te verwezenlijken.

1. Voeg een kostenraming toe op basis van een offerte van degene die de wens uitvoert. Bijvoorbeeld: de leverancier van de aangepaste fiets, de hovenier die de moestuin aanlegt of de spullen die nodig zijn om de snoezelkamer in te richten.
  2. Binnen een week na het indienen van je aanvraag nemen we contact met je op om de aanvraag te bespreken. Na dat gesprek hoor je of je kunt starten met de uitvoering van je wens.
  3. Je kunt de factuur, na betaling, indienen bij Stichting Vooruit*. Wij zorgen ervoor dat je het afgesproken bedrag terugontvangt.
  4. Als deelnemer van het jubileumproject geef je automatisch toestemming voor deelname aan publiciteitsactiviteiten van Stichting Vooruit. Want in de aanloop naar ons jubileum willen we niet alleen toptalenten steunen maar ook nieuwe donateurs werven, die kinderen in Limburg en heel veel andere kinderen in de wereld willen helpen. Je helpt ons door te laten zien hoe we dat doen. Je kunt op het toestemmingsformulier aangeven of je wel of niet wil dat we hiervoor foto’s van jou gebruiken.

* In uitzonderlijke gevallen kan de factuur rechtstreeks bij Stichting Vooruit ingediend worden. Deze mogelijkheid wordt vooraf aan de hand van de kostenraming afgesproken.

TOPtalenten doen al mee.

De aanmeldingen voor de Toptalenten zijn gestopt

Binnenkort tonen we de laatste 3 talenten die ons jubileumjaar vol zullen maken!

Kynan & Walid hebben beiden een laptop ontvangen. Lees hun volledige verhaal op onze facebookpagina.